19 eller 79?

Pensionär, jag tror jag har fastnat i en gammal dams kropp, eller så är det min pojkvän som egentligen är en gubbe som lurat in mig på konstiga banor.

● Jag tittar på alla serier som egentligen är riktigt kassa, missar jag ett blir jag som ett barn, och får ångest

● Jag lägger mig innan klockan 9

● Tittar på allt och alla program som martin timell medv. i (nje, men äntligen hemma, iaf ett)
Det jag menar är alla dessa 'arga snickare' 'äntligen hemma' 'fuskbyggarna' dom ingår i en vanlig 'jessica'-vecka



Jag kan räkna upp miljoner punkter, och jag känner mig som min mormor.

Min mormor:

● Hon kollade alltid på Glamour,  & visste när alla dessa program gick

● Sov man över som liten så var en film ingen ide att se på kvällen då hon antagligen gick och la sig eller somnade i soffan och snarkade (MYCKET)

● Alla program som hade med heminredning att göra var självklart intressant

Jag är en ung människa i en äldre dams kropp


Idag är det arga snickaren, utan att egentligen se efter eller tänka på det så vet jag bara om det.
Blev en tripp till stan tidigare idag där jag hittade nya marabou polka, genast slog det mig "skitbra! , då har jag något att snaska på när det är arga snickare"
Helt galet!



Nu ska jag vänta in min kära och sedan mysa ner mig framför teven i väntan på alla mina program!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback